Сторінки

четвер, 11 листопада 2021 р.

Безпечне дитинство - майбутнє країни






Безпечне дитинство – майбутнє країни

Класна година була проведена в умовах дистанційного навчання

Цілий тиждень діти приділяли час для опанування цієї теми

Кредо тижня

Здоров’я – розкіш для людини,
Найбільша цінність у житті.
Як є здоров’я день при днині,
Можливість є йти до мети…

План тижня

Понеділок

Безпека дома та в школі

Обговорення ситуацій небезпеки вдома і в школі

Провели рольову гру «Вогонь – друг, вогонь  – ворог». Основною метою цього заходу було довести дітям, що вогонь може бути корисним і небезпечним, виховувати повагу до професії пожежного, бажання дотримуватись правил пожежної безпеки, берегти і зміцнювати своє здоров'я.

Вівторок

Твоє здоров’я у твоїх руках

Передивляння відеофільму про імунітет

Середа

Правила дорожнього руху

Життя – найдорожче, що є у людини!
Дорослий цінує життя й дитина
І з тим, щоб життя розквітало усюди,
Розумні придумали правила люди.
Бувають складні, а бувають прості
На правила мають зважати усі.
Тому для здоров’я і тіла і духу
Дотримуйтесь правил дорожнього руху!

Повторення правил

Четвер

Як захистити себе від ДТП

Розгляд ситуацій на дорозі

П’ятниця

Перша медична допомога

 

Був оновлен куточок з БЖД  матеріалами та пам’ятками з безпеки життєдіяльності.



Немає коментарів:

Дописати коментар